Vine vremea...

Poate va intrebati la ce se refera titlul: ei bine se refera la faptul ca incet dar sigur reincepe sezonul nuntilor. In ultimii ani am fost invitata la destul de multe nunti si grupul " fetelor necasatorite" din jurul meu incepe sa se restanga considerabil. Dar ce sa faci? Sigur ca ne vom intalni in continuare la cafelute sau la o ciocolata calda, doar ca nu se va intampla atat de des ca si inainte de a deveni " doamne serioase".
Insa trebuie sa recunosc un lucru: ador sa le vad pe fete cat de incantate sunt cand isi prezinta inelele de logodna si mai apoi verighetele. E o expresie aparte, pe care nu o vezi cu nici o alta ocazie! Mi se pare foarte interesant cum li se lumineaza fata si cum povestesc precipitat despre cum au fost cerute. Poate sunt eu o romantica in adancul sufletului, dar asta e parerea mea.

Anul acesta ma asteapta alte nunti si alte povesti "savuroase" despre cererile in casatorie si va spun sincer, abia astept! Imi plac nuntile, mi se par fascinante si ador ca o ocazie de genul poate sa adune la un loc oameni care poate nu s-au vazut de ani de zile si care poate nu s-ar fi reintalnit daca nu ar fi participat la nunta.
V-am zis eu ca sunt o romantica!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Milka aniverseaza 120 de ani!

Campanie de testare Lenor Moods de la Buzzstore

Campania Fa Island Vibes de la Buzztore!