Au ajuns!!!!

Hurray! Au ajuns sandalutele!!!
Sunt superbe si foarte comode. Adevaratul test-drive va trebui amanat deoarece vremea nu tine cu mine, dar abia astept sa vina caldura sa le iau la testat.
Multumesc Blogatu.ro si ZorileStore! Si imediat ce vine vremea buna va voi tine la curent cu parerile formate! Si va las cu pozele facute la primirea coletului!

 Ambalajul este superb si de asemenea livrarea s-a facut in nici 24 de ore de la confirmare!!! super eficienti!



Scuzati "cartofiorii" mei, inca nu au avut parte de o bine meritata pedichiura.

 Detaliul sandalutelor este superb. In ultima vreme sunt innebunita dupa stelute...
 Ei ce ziceti? Ati probat sandalute sau papuci Ipanema?

Comentarii

  1. si eu mi-am ales aceasi papucei ca si tine, intradevar sunt superbi, sa ii porti cu placere, te-am pupat :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Milka aniverseaza 120 de ani!

Campanie de testare Lenor Moods de la Buzzstore

Campania Fa Island Vibes de la Buzztore!