Shopping Haul!

Saptamana aceasta am profitat de ocazie ca am avut ceva timp liber si am facut ceva shopping.
Mi-am luat 2 rochite: una mai eleganta si una mai de vara.
Cea neagra cu buline e din un material ca un satin si are un elastic in talie.Vine foarte bine pe corp si ascunde si burtica. Plus ca materialul e super pt vara.

Iar cea in dungi e 100% bumbac, sus are elastic si 2 bretelute subtiri. Foarte confortabila.

Si am mai luat si o pereche de sandalute, din New Yorker. Imi plac ca sunt roz cu auriu. Plus pretul era super redus: 20ron.


Voi ce v-ati mai luat?

Comentarii

  1. Sa le folosesti cu placere!Sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult rochita neagra. Poti da detalii legate de pret, locul unde o gasim? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ufff...pai magazinul nu are un nume. In Oradea sunt mai multe si toate sunt la 20 ron.Toate produsele.si rochita la fel a costat.Dar nu stiu daca se gasesc si in alte orase.

      Ștergere
    2. Multumesc pt raspuns! Departe de mine... Exista si in Ploiesti asa magazine, le vizitez saptamanal.Imi doresc mult o fusta sau rochita neagra cu buline, dar mai lungi, pana la genunchi si se gasesc greu.

      Ștergere
  3. Sunt foarte dragute sandalutele!!! Sa le porti cu placere!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Milka aniverseaza 120 de ani!

Campanie de testare Lenor Moods de la Buzzstore

Campania Fa Island Vibes de la Buzztore!