Shopping Session!

Fetelor am pacatuit din nou!!! Am fost la shopping! Reducerile m-au ademenit!

Ce mi-am luat?

- un maieu de la Calliope, in fata satin de culoarea piersicii spre auriu cu un buzunaras cute si in spate bumbac gri, foarte lejer






- o bluza cu maneca lunga, gri, cu gluga si cu un imprimeu super cute! Stiu ca nu e vremea pentru maneca lunga dar are un material atat de bun si imi place modelul...


-o pereche de pantaloni scurti de blugi de la Pull and Bear, super comfortabili.




-Si am primit o geanta foarte draguta, pe care mi-o doream demult
Stiu am ceva cu culoarea gri care se pare ca predomina la mine in garderoba...



Voi ce ati mai achizitionat?

Comentarii

  1. geanta este de a dreptul superba, de unde ai luato si cu cat?
    pai..am dat iama la sephora si vezi al mine pe blog ce mi-am luat ;)).
    te-am pupat :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu doar ca e Benvenuti dar nu stiu pretul pt ca am primit-o, dar acum sunt reduceri la ei deci ma gandesc ca e la un pret decent tinand cont ca e piele.

      Ștergere
  2. Sa le porti cu placere!Eu mi-am luat doua rochite de la FashionUp.O sa le pun si pe blog.Un sfarsit de saptamana placut!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Milka aniverseaza 120 de ani!

Campanie de testare Lenor Moods de la Buzzstore

Campania Fa Island Vibes de la Buzztore!