Sandalele de la Zorilestore.ro

Dupa cum stiti m-am inscris in campania "se cauta ambasador Zorile Store" organizat de Blogawards in colaborare cu Zorile Store.

Desi initial am ales o pereche de adidasi pentru testare dupa cum ati putut citi in articolul anterior legat de aceasta campanie, pana la urma cand m-au contactat pentru a ma intreba ce produs as dori sa testez, pe langa adidasi, am zis ca e mai bine sa am si o alternativa asa ca am mentionat in email ca daca nu mai sunt adidasii pe stoc, atunci as dori sandalele Grenda.

Pana la urma, parca simtisem eu ceva, deoarece m-au contactat de la Zorile Store ca sa imi zica ca nu mai sunt adidasii pe stoc, asa ca imi vor trimite sandalele.

Au ajuns vineri, chiar in ulltuma zi de livrare a produselor, si nu am avut rabdare sa ajung acasa, asa ca le-am incercat la birou. Imi vin perfect si imi place cum arata pe picior.
Din pacate, din cauza vremii nu am putut sa ii port foarte mult pe afara, insa in casa i-am purtat zi de zi in loc de papuci.








Scuzati pedichiura nefacuta! :P Imi plac foarte mult pietrele portocalii, si modelul de impletitura imprimat.
Eu, personal ador papucii si sandalele care vin intre degete, asa ca aceste sandalute au devenit repede favoritele mele. Abia astept sa fie mai cald ca sa le pot purta pe afara mai des.
Am ales aceasta culoare crem deoarece se pot combina cam cu orice.

De asemenea sunt foarte comode, desi talpa pare rigida in poze, in realitate se muleaza foarte frumos pe talpa la fiecare pas.


Voi ati testat produsele de pe www.zorilestore.ro?

Comentarii

  1. omgosh your sandals are so cute!! i love the rope design w/ the jewels! so pretty!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi plac in schimb nu stiu daca m-ar avantaja dar tie iti sta bine :*
    www.101FashionStreet.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult! imi plac foarte mult si sunt si foarte comode!

      Ștergere
  3. Eu am participat la blogalinitiative si am primit si eu in teste o pereche de papuci, au fost foarte ok si chiar mi-au fost de folos. Acum vremea e foarte rece, nu am la ce sa ii folosesc.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Milka aniverseaza 120 de ani!

Campanie de testare Lenor Moods de la Buzzstore

Campania Fa Island Vibes de la Buzztore!