Vara asta, declara razboi kilogramelor in plus cu BUZZStore si Gerlinea!

Am avut norocul de a fi una din cele 100 de persoane alese de catre BUZZStore pentru a participa la campania de testare a produselor Gerlinea.

Ce sunt produsele Gerlinea?
Sunt produse pentru managementul greutatii corporale. Produsele au fost dezvoltate de nutritionistii francezi ca substitute de masa hiperproteice si snack-uri hipocalorice  

Ce contine kit-ul de BUZZ de la Gerlinea?


  • 1 cutie Gerlinea Batoane Dietetice Duo-Ciocolata 372g (12 portii *31g) – o combinatie inedita de crema de ciocolata alba, invelita in ciocolata neagra, bogata in proteine, la numai 127kcal/baton. 1 baton = 1 gustare.
  • 1 cutie Gerlinea Biscuiti Lamaie-Vanilie 156g (8 portii *19,5g) – biscuiti cu aroma fina de lamaie si vanilie, bogati in proteine (20% din aportul energetc) si in vitaminele B1, B2, B6, B9, PP si E, la numai 89 kcal/portie.
  • 1 cutie Gerlinea Shake Ciocolata 30g (1masa) – pudra pentru bautura dietetica, inlocuitor de masa pentru controlul greutatii. Se prepara cu ajutorul unui shaker si 200ml de lapte 0,1% grasime si are numai 200kcal/masa.
  • 3 sticle Gerlinea Milkshake 236ml (1 masa), diverse arome – bautura dietetica, inlocuitor de masa pentru controlul greutatii, cu continut ridicat de proteine si echilibrata in vitamine si minerale, la numai cca 220kcal/masa.
  • 1 coarda pentru exercitii fizice pentru un tonus mai bun
  • 10 brosuri si 10 vouchere de reducere pentru prietene
Am fost foarte incantata de campanie si acum sunt si de produse. Pentru aceasta campanie, am creat si un personaj care m-a asistat de-a lungul testarii: Miss Panda.












Mie personal cel mai mult mi-au placut Batoane Dietetice Duo-Ciocolata. 

Mi-au placut ca si gust, mi-au placut ca trebuie bine mestecate din cauza consistentei, lucru ce m-a ajutat sa constientizez ca mananc si nu doar sa inghit pe nerasuflate. Mi-a mai placut ca tin bine de foame, am avut un sentiment placut de satietate.

Pe locul 2 s-a numarat  Gerlinea Shake Ciocolata. 

 Mi-a placut consistenta densa si aroma intensa de ciocolata. Din pacate nu am gasit acest gen de shake la Carrefour, unde am vazut ca au un stand cu produse Gerlinea, si de unde mi-am mai facut provizii de batoane.

Pe locul 3 s-au clasat Gerlinea Milkshake-urile de vanilie si de ciocolata.

Mi-au placut ca sunt practice, adica pui sticluta in geanta si o bei cand doresti, nu necesita nici o preparare. Cel mai mult  mi-a placut cel de ciocolata, deoarece sunt o fana a tot ce inseamna ciocolata, dar si cea de vanilie avea gust bun. Acestea nu mi s-au parut la fel de satioase ca si primele 2 produse.


Pe ultimul loc s-au clasat Biscuitii cu Lamaie-Vanilie. 



Mi-e personal nu mi-au placut deoarece aveau o aroma prea intensa de lamaie, in schimb colegele mele de birou le adora. Mi-a placut insa ca sunt ambalati separat in portii de cate 3, asa ca nu trebuie sa cari cutia dupa tine, ci poti arunca doar 2 pachetele in geanta si esti gata de drum.

Ca si BONUS am primit o coarda. Care mi-a amintit de copilarie si cat de mult imi placea sa sar coarda. Asa ca m-am pus pe cautat si am gasit pe youtube filmulete cu exercitii care utilizeaza coarda. Va las cu video-ul pe care l-am incercat si pot sa va spun ca pana la final am fost lesinata.

http://www.youtube.com/watch?v=0NIvRAaOdlQ

De asemenea, la finalul campaniei am facut si un filmulet cu Miss Panda si produsele Gerlinea testate. 
http://www.youtube.com/watch?v=_eUENbRXDWc

Voi ati incercat produsele Gerlinea? V-ati inscris pe BUZZStore?Se anunta noi campanii!

Comentarii

  1. hhmmm ce dragutz este Miss Panda felicitari am participat si eu la aceasta campanie dar din pacate nu am fost aleasa poate la urmatoarele :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multunmesc mult!

      am fost norocoasa la campania aceasta, dar la cea cu isostar nu m-am inscris pt ca nu era pt mine!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Milka aniverseaza 120 de ani!

Campanie de testare Lenor Moods de la Buzzstore

Campania Fa Island Vibes de la Buzztore!