Campania Coccolino Sensation alaturi de BuzzStore

Am avut norocul de a fi una din cele 500 de persoane alese de catre BUZZStore pentru a participa la campania de testare a produselor Coccolino Sensation Christmas Edition.


Trebuie sa marturisesc ca balsamul meu preferat de rufe este Coccolino, chiar de dinainte de a testa aceste 2 variante de Craciun, insa pana acum foloseam doar cel alb, evitam sa folosesc cele parfumate din cauza unei experiente nefericite cu un balsam parfumat, o alta marca, insa de atunci am evitat variantele parfumate.

Dar cand am vazut, campania BuzzStore, mi-am zis "hai sa le incercam, daca avem noroc sa fim alese".

Ce contine kitul de Buzzer Coccolino?
  • 1x Balsam de rufe Coccolino Sensation Christmas Edition, Passion Flower & Red Fruits
  • 1x Balsam de rufe Coccolino Sensation Christmas Edition, Purple Orchid & Blueberries
  • 1 x Brosura informativa
  • 1 x Ursulet de plus
  • 1 x Ghid de BUZZ
Primul incercat a fost Balsamul de rufe Coccolino Sensation Christmas Edition, Purple Orchid. Totul atent supervizat de Coccolino insusi!

Hainele miros extrem de placut si in timp ce se usuca se umple si casa de mirosul lor.

Apoi a urmat al doilea, adica Balsamul de rufe Coccolino Sensation Christmas Edition, Passion Flower & Red Fruits. 
Cand am mirosit ambele sticle la primire, aveam o banuiala ca acesta va fi preferatul meu, si asa si e. 

Ce promite balsamul Coccolino
  • haine moi si pufoase
  • parfum indelungat 

 Ce parere am?

- imi place foarte mult mirosul balsamul de rufe Coccolino Sensation Christmas Edition, Passion Flower & Red Fruits, e foarte placut si de asemenea persistent. Si parfumul celui de-al doilea balsam este foarte bun, doar ca cel cu floarea pasiunii este preferatul meu.

- imi place ca in timp ce se usuca hainele, se elibereaza incet parfumul si in timp intreaga camera unde sunt puse hainele la uscat se umple de un parfum subtil.

- imi place ca si dupa o saptamana, daca scot hainele din dulap inca pastreaza acelasi miros si nu isi schimba mirosul in timp cum am patit la un alt balsam de rufe.

- hainele sunt moi, nu as putea sa zic daca sunt mai moi decat in cazul altui balsam de rufe, caci dupa cum am zis eu inainte tot Coccolino foloseam.

- un mare plus pt mine este sticla de 750 ml si faptul ca balsamul e concentrat. Nu imi plac sticlele mari de balsam, deoarece sunt mai greu de manevrat. Am fost placut surprinsa sa vad ca si sticla de 750 ml este suficienta tot pt 30 de spalari ca si cea mare.

Ursuletul Coccolino a fost insa cea mai mare surpriza! Ca un copil mare, cand am aflat ca am fost selectionata sa teztez produsele, ma intrebam daca voi primi si un ursulet. :P Asta E, copilul din mine!

 

 Eu m-am convins: voi folosi Coccolino in continuare, dar acum nu voi mai fi reticenta in a alege si variantele parfumate.

 Multumesc BuzzStore pentru sansa oferita!

Stiati ca?

  • Coccolino acopera circa 20% din piata globala de balsam de rufe
  • Coccolino este numarul 1 pe 14 dintre cele 23 de piete pe care este comercializat
  • Pe piata din Franta, unde a fost lansat prima oara, Coccolino este cunoscut sub numele Cajoline. Pe alte piete, Coccolino este cunoscut sub nume precum Snuggle (Marea Britanie, Danemarca, SUA) sau Kuschelweich (Austria); in Romania, Ungaria si Italia, poarta acelasi nume: Coccolino.
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Milka aniverseaza 120 de ani!

Campanie de testare Lenor Moods de la Buzzstore

Campania Fa Island Vibes de la Buzztore!