Liebster award - part 1.

Am fost nominalizata de iepuras mic/little bunny la Liebster award si vreau sa ii multumesc pe aceasta cale. :)


Care sunt regulile?

  • Mentioneaza cine ti-a trimis award-ul
  • Posteaza imaginea award-ului pe blog
  • Scrie 11 lucruri despre tine
  • Raspunde la cele 11 intrebari puse de persoana care te-a nominalizat.
  • Da premiul mai departe la 11 blogerite care il merita!
  • Creaza o lista de 11 intrebari pt persoanele pe care le nominalizezi.
  • Enumera regulile.
  • Anunta persoanele nominalizate si trimite-le link cu postarea ta.

11 Random Facts About Me - 11 lucruri despre mine
1. Ador inghetata, e desertul meu preferat si l-as manca non-stop.
2. Am o pisica.
3. Ador cafeaua, nu trece o zi fara sa beau una.
4. Iubesc pantofii si am o gramada.
5. Nu pot trai fara placa de par.
6. Imi schimb des culoarea parului.
7. Nu-mi place sportul dar cateodata ma mai motivez cat sa fac cateva zile, ca apoi sa abandonez din nou.
8. Sunt dependenta de FB!
9.Sunt creata naturala.
10. Anul asta ma casatoresc.
11. Online shoppingul este noul meu hobby, deoarece de multe ori nu ajung sa merg prin magazine.

 Intrebarile primite:
1. When did you first start blogging?   Am inceput sa scriu pe blog in 2011. De ceva vreme ma gandeam, dar eram nesigura. Ma intrebam cine va vrea sa citeasca toate "nimicurile" pe care le-as scrie, dar pana la urma mi-am facut curaj si am incercat si acum ma bucur ca am inceput sa tin un blog
2. What is your favorite beauty product (mascara, blush, etc)?      Tusul de ochi.
3. What is your favorite color?    Mov, dar cel mai des ma veti vedea imbracata in gri.
4. What is your favorite season (winter, spring, etc)?    primavara, nu-mi place caldura exagerata.
5. How tall are you?     Am 1.72 cm
6. What is your favorite food?    Pastele, cam cu orice...
7. Who is your favorite musician or band?    Nu am o formatie sau un artist preferat, ascult muzica foarte variata.
8. Favorite article of clothing?   Blugii.
9. What are you hobbies outside of blogging?   Shopping-ul se pune?
10. Do you have a favorite make-up brand? If so, what is it?  In ultima vreme am facut o pasiune pt Sleek.
11.What color are your nails right now?   Sunt roz cu alb.






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Milka aniverseaza 120 de ani!

Campanie de testare Lenor Moods de la Buzzstore

Campania Fa Island Vibes de la Buzztore!