Campanie de testare Buzzstore al vopselei de par Schwarzkopf Color Expert cu OMEGAPLEX®

Am fost aleasa de Buzzstore sa particip la campania de testare al vopselei de par Schwarzkopf Color Expert cu OMEGAPLEX®, asa ca am asteptat cumintica sa imi primesc coletul spre testare. #buzzcolorexpert #omegaplex #colorexpert



Curioasa am deschis imediat ce am primit coletul sa vad ce continea:


Pt mine:
- 2 vopsele de par nuanta 4.54 Caramel inchis
- 1 bol si 3 pensule pt vopsit



Pt prietenii mei:
- vouchere cu 20% discount pentru achizitionarea vopselei din reteaua de magazine DM
- fluturasi informativi despre vopseaua de par Schwarzkopf Color Expert cu OMEGAPLEX®
- pensule de vopsit




Ce promite noua vopsea Schwarzkopf Color Expert cu OMEGAPLEX® ?

"Tehnologia OMEGAPLEX® prezenta in colorant protejeaza micro-legaturile impotriva deteriorarii in timpul vopsirii sau decolorarii parului. Dupa vopsire, parul are un aspect sanatos si puternic.

De acum, folosind prima vopsea de par pentru utilizare acasa cu OMEGAPLEX®, Schwarzkopf Color Expert, parul tau poate fi vopsit fara grija deteriorarii. Aceasta este o tehnologie revolutionara pentru toate persoanele carora le place sa experimenteze diverse culori sau doar sa-si improspăteze culoarea parului.

Daca pana de curand multe dintre utilizatoare erau precaute si se temeau sa nu isi deterioreze parul prin colorare, acum solutia din saloanele profesionale este disponibila in magazine prin intermediul gamei de coloranti Schwarzkopf Color Expert cu OMEGAPLEX®.


Schwarzkopf Color Expert cu OMEGAPLEX® contine trei elemente inovatoare, pentru utilizarea lor in trei pasi. 

TEHNOLOGIE CARE PREVINE RUPEREA PARULUI IN 3 PASI
NR. 1 PROTEJEAZA Micro-Legaturile din interiorul firului de par prin Serum Impotriva ruperii parului (Nr.1)
NR. 2 Dupa colorare SIGILEAZA fibra firului de par prin Tratamentul Reparator (Nr.2)
NR. 3 Dupa 3 saptamani Intensificator de Reparare (Nr.3) FORTIFICA firul de par

REZULTATE EXCEPTIONALE
• Pana la 90% mai putine fire de par rupte*
• Calitatea parului vizibil imbunatatita*
• Culoare intensa de durata"

Dupa ce m-am informat, m-am pus pe treaba pt ca parul meu era nevopsit de 2 luni si avea nevoie de urgenta de o revitalizare a culorii.

Iata cateva poze cu parul inainte de vopsire:





Am inceput sa urmez cei 3 pasi:
1. Primul pas consta in folosirea unui serum impotriva ruperii parului, care se mixeaza cu crema coloranta. Acest serum protejeaza micro-legaturile din interiorul firului de par.

Am preparat vopseaua urmand instructiunile.







 Si am trecut apoi la aplicare:





Dupa expirarea timpului de asteptare, am spalat vopseaua de pe par si am trecut la pasul 2: 
folosirea unui tratament reparator dupa colorare, ce sigileaza fibra firului de par si culoarea.


Apoi am clatit bine parul. Am obtinut o culoarea frumoasa si uniforma.



Se vede clar, diferenta de nuanta. Plus a acoperit firele albe, din care am din pacate destul de multe.
Acum urmeaza sa vad cum se comporta culoarea dupa cateva spalari.Dar pana acum pot spune ca sunt foarte incantata de ea.

Deocamdata eu am adunat numai plusuri pt aceasta vopsea:
  1. aplicare usoara
  2. cantitate suficienta
  3. mod de preparare usor si curat
  4. nu pateaza pielea
  5. culoarea stralucitoare
  6. balsam demential
  7. pret adecvat (m-am uitat in magazine cat costa)
Cat despre firele rupte, inca nu ma pot pronunta, vom vedea dupa ce o voi mai folosi.

Urmeaza sa urmez pasul 3 care se aplica la trei saptamani de la colorare si consta in utilizarea unui tratament ce repara micro-legaturile din interiorul firului de par.

Inca nu am ajuns sa il aplic si sa ii vad efectele, dar daca a indeplinit restul promisiunilor facute, tind sa cred ca si acest aspect va fi vizibil inbunatatit.

Voi ce parere aveti?

http://www.yourcolorexpert.ro/ro/home.html



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Milka aniverseaza 120 de ani!

Campanie de testare Lenor Moods de la Buzzstore

Campania Fa Island Vibes de la Buzztore!