Liebster Blog Award

Reguli :
1. Postează imaginea Liebster Blog Award.
2. Spune 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi.
4. Nominalizează 11 persoane (+ link) care să realizeze acest tag.
5. Mergi pe pagina lor şi anunţă-i.
6. Nu da tag-ul înapoi!
 
11 lucruri despre mine:
- am o pisica
- ma vopsesc pe par de la 14 ani
- ador sa calatoresc
- imi plac cartile din colectia chick-lit
- petrec mult timp pe laptop
- am o multime de pantofi si port mereu aceeasi pereche
- nu rezist tentatiior de a cumpara ceva la reduceri
- nu pot renunta la dulciuri
- imi place sa dansez
- am o relatie de 7 ani
- ador plimbarile in aer liber.
Intrebarile primite: 

1.       Care este culoarea voastra preferata?
 mov 

2.       Aur sau argint?
argint sau aur alb
3.       Cat de des purtati rochite?
saptamanal 1 data
4.       Cosmetice home made sau bio din magazine/farmacii?
nu prea ma uit daca sunt bio sau homemade cand le cumpar
5.       Avon sau Oriflame?
Oriflame
6.       Ce produs Yves Rocher va lasat un gust amar? De ce?
nu am avut inca un produs de la ei care sa nu imi placa
7.       Ceai sau ceafea?
CAFEA!!!
8.       Ce nu iti lipseste niciodata din geanta?
Leucoplast
9.       Cati bani cheltuiesti la o sesiune de shopping? 
nu multi, sunt cam zgarcita...
10.   Versace sau Ellie Saab?
Ellie Saab
11.   Ce ar trebui imbunatatit la blogul meu?
Mai multe articole cu hair-styling ar fi pe gustul meu. 


Setul meu de intrebari :
1.Caine sau pisica?
2.Fond de ten sau BB cream?
3. manichiura clasica sau gel?
4. pantofi cu toc sau fara?
5. Carti sau e-book reader?
6. revista Glamour sau Joy?
7.bronz natural sau autobronzant?
8. excursie de grup sau excursie in 2?
9. costum de baie intreg sau din 2 bucati?
10. piscina sau plaja?
11. par natural sau vopsit?


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Milka aniverseaza 120 de ani!

Campanie de testare Lenor Moods de la Buzzstore

Campania Fa Island Vibes de la Buzztore!