Descoperă zeița din tine impreuna cu Gillette Venus Romania si Buzzstore!


Am avut norocul de a fi selectata de catre Gillette Venus Romania si Buzzstore pentru a testa noul aparat de ras pentru femei Venus Breeze! #buzzvenusbreeze#venusbreeze#buzzstore

Care din noi, doamnelor si domisoarelor nu visam la un epilat de durata si la mai putine iritatii? Cred ca toate suntem de acord ca ne dorim aceste lucruri!

Curioasa am deschis imediat ce am primit coletul sa vad ce continea:









Un aparat de ras Gillette Venus Breeze pt mine si unul pentru o prietena, pt a putea compara impresii.

Ce promite aparatul de ras Gillette Venus Breeze?

"Epilatul poate fi foarte usor! Venus Breeze este un aparat de ras feminin cu 3 lame care cuprind fiecare unduire a corpului si ating fiecare fir de par. Rezultatul este o epilare aproape de piele si catifelare neintrecuta. Produsele Venus sunt proiectate pentru a se potrivi cu toate stilurile de viata, fie ca iti doresti epilarea perfecta sau doar un moment de placere si rasfat.

* Mai putine iritatii si taieturi versus aparatele de ras de unica folosinta
* Venus Breeze are 3 lame plus o banda hidratanta care ajuta la obtinerea unui ras confortabil, cu mai putine iritatii si taieturi* Venus Breeze indeparteaza efectiv fiecare fir de par, pentru a-ti face pielea picioarelor sa arate super catifelata!* Un epilat de lunga durata, un motiv de stres in minus* Maner Soft Grip pentru un control aderent"


Ce am constatat eu in urma testarii lui?

Ca sa fiu sigura ca pot oferi o parere concludenta, am ales sa testez pe un picior noul aparat de ras Gillette Venus Breeze si pe celalalt lama de ras care o foloseam inainte, Gillette Blue pt barbati.




Ce am concluzionat in urma testarii?


  • De obicei de la ramele de ras imi ramane pielea iritata, dar de la acestea nu am avut acea senzatie neplacuta de arsura. 
  • Plus nu a fost nevoie sa revin de mai multe ori intr-o zona, luand parul din prima miscare. 
  • Imi place si manerul, se aseaza bine in mana si astfel imi confera o precizie mai mare.
  • Mi-a placut mult mirosul benzii hidratante.
  • Nu a trebuit sa folosesc o crema dupa epilare pe piciorul care a fost ras cu Gillette Venus Breeze, pe cand pe celalalt a trebuit sa folosesc pt ca imi lasa pielea foarte uscata.

Ambele produse si-au facut bine treaba, dar trebuie sa ii dau puncte in plus aparatului Venus Breeze pt efectul hidratant, lipsa iritatiei si pt manerul imbunatatit, ah  da si pt mirosul placut!

Voi ati incercat acest aparat? Ce parere aveti despre el?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Milka aniverseaza 120 de ani!

Campanie de testare Lenor Moods de la Buzzstore

Campania Fa Island Vibes de la Buzztore!