Campania Fa Island Vibes de la Buzztore!

Am fost din nou norocoasa si am fost selectata intr-o noua campanie de testare organizata de catre BUZZStore si Schwarzkopf, de data asta in colaborare cu Fa. Nu stiu cate din voi folosesc produsele Fa dar tin minte ca inca din adolescenta imi placea acest brand pentru ca avea multe variante parfumate din care puteai alege, spre deosebire de alte firme.

Cu ce ne imbie campania de testare Fa?

Ne invita sa ne transpunem simturile intr-o calatorie in cele mai frumoase insule tropicale, cu plaje nesfarsite si ape cristaline.
"Noile produse pentru ingrijirea pielii au la baza arome inspirate de trei destinatii de vis: Hawaii, Fiji si Bali – alaturi de fructele lor exotice si atmosfera tropicala specifica.
Produsele sunt infuzate cu arome tropicale, lasand pielea cu mult mai moale si mai curatata, iar mirosul irezistibil ramane pe piele de-a lungul intregii zile."

Ce am primit in coletul de testare?
Sub denumirea de kit-ul must have pt un inceput de vara perfect "simte-te FAntastic" puteam primi una din cele 3 combinatii de arome: Fiji Dream, Bali Kiss sau Hawaii love.
Fiji Dream cu miros de pepene verde si flori de ylang ylang, Bali Kiss cu un miros de mango si o vanilie infloritoare si Hawaii love cu parfum racoritor de ananas si floare de frangipani.




Ce combinatie am primit?
FIJI DREAM!
Ce contine coletul?
  • un deodorant FA Island Vibes Fiji Dream
  • un gel de dus FA Island Vibes Fiji Dream
  • o minge de plaja
  • 5 bratari cauciucate cu sloganul "simte-te FAntastic" 
  • 5 fluturasi de promovare
  • un ghid de Buzz

Ce parere mi-au facut produsele? 


Prima data am testat deodorantul spray primit de la BUZZStore si Schwarzkopf. Mirosul lui te duce cu gândul la vară, la munții de pepeni roșii care te îmbie la relaxare. Si in plus, nu contine saruri de aluminiu sau alcool, asigură o protecție pana la 48 de ore si nu lasa pete pe haine. Il recomand iubitorilor de arome fresh! 

Apoi am testat si gelul de dus Fa Fiji Dream cu miros de pepene verde si flori de ylang ylang. In primul rand m-a vrajit mirosul absolut minunat care ma face sa visez la vară. Apoi după ce l-am folosit m-am îndrăgostit de senzația de catifelare pe care o conferă pielii. Il recomand tuturor cărora le plac mirosurile fresh de vară.
Parerea mea?
Eu m-am indragostit de aceasta versiune a lui Fa, e foarte potrivita pt vara si o voi folosi cu siguranta pana la epuizare, plus ca ma incanta faptul ca deodorantul nu contine alcool sau saruri de aluminiu, deci nu pot decat sa il recomand, cum am facut-o si cu colegele mele care s-au aratat incantate de Fiji Dream si de bratarile primite. 

Voi ati incercat vreuna din noile arome Fa?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Milka aniverseaza 120 de ani!

Campanie de testare Lenor Moods de la Buzzstore