Am lipsit de aici mult prea mult timp

 Da, am lipsit de aici mult...foarte mult... De ce? Păi, sincer? Life happened!

Adică am devenit mămică și toata viața mea a început să se învartă în jurul unui singur omuleț.

Un omuleț adorabil care mi-a ocupat tot timpul și pe care îl ador, dar acum cred că ar fi timpul să mă ocup și de ce îmi place mie, adică scrisul aici pe blog și postările cu lucrurile care îmi bucură sufletul.

Poate și pandemia asta m-a făcut să realizez că viața e scurtă și trebuie să găsim timp să ne bucurăm de tot ce ne place (desigur cand nu atarnă un piic marait de tine).


SOOOO... pe scurt I am BACK! 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Milka aniverseaza 120 de ani!

Campanie de testare Lenor Moods de la Buzzstore

Campania Fa Island Vibes de la Buzztore!