Campanie de testare Lenor Moods de la Buzzstore

 Particip la campania de testare lansata de Buzzstore si Lenor Romania cu ocazia lansarii noii game Lenor Moods sau Parfumelle.

Am primit ca de obicei un colet dragut in care am descoperit mai multe surprize.


Pe langa cele 2 arome noi primite spre testare, respectiv Lenor Fun si Lenor Love, am mai gasit si un calendat pe anul 2021, ghidul de Buzz si 2 mostre Lenor all in 1 pods pt haine colorate in aroma Gold Orchid.





Ca sa aflu repede mai multe despre ele am aruncat o privire pe Youtil.ro si iata ce informatii am gasit:

LENOR FUN (EXOTIC BLOOM)

Simțurile tale merită să fie învăluite într-o stare de bine, un moment de optimism și libertate datorită notelor bogate de crin, însoțite de cele dulci de rodie și fructe tropicale. Un moment parfumat, care îți arată că viața este o aventură cu posibilități nelimitate.



LENOR LOVE (AMETHYST & FLORAL BOUQUET)

Simțurile tale vor fi surprinse de această explozie de note florale de trandafir și frezie, cu accente de vanilie. Sărbătorește viața și dragostea cu acest parfum romantic și fascinant, la fel ca un ametist veritabil.



Creat în colaborare cu experții parfumieri, balsamul de rufe Lenor Love readuce la viață prospețimea prin tehnologia inovatoare Freshlock. Te vei bucura de o prospețimea care durează mai mult și de un parfum mai intens al hainelor tale!

BENEFICII PRINCIPALE

Haine catifelate

Ajută hainele să devină catifelate la atingere și confortabile. În plus, reduce apariția cutelor, face mai ușor călcatul hainelor și diminuează efectul static, protejând hainele împotriva deteriorării.


Țesături mai rezistente

Contribuie la păstrarea hainelor tale preferate mai mult timp.


Prospețime de durată

Îți oferă o prospețime de durată. Pentru un plus de parfum, se folosește împreună cu perlele parfumate pentru rufe Lenor Unstoppables.





Care a fost pasul urmator? Testarea desigur 😊


Daca Lenor Love este preferatul Adelei am zis sa incepem testarea cu acesta. Imi place aroma florala combinata cu notele intense de vanilie. Ma duce cu gandul la vara, chiar daca vremea de afara incearca din rasputeri sa ma convinga ca e iarna de fapt. Am intins hainele afara initial, asa ca nu am simtit foarte intens parfumul, dar seara cand le-am adus in casa si le-am pus pe calorifer, aproape instant s-a umplut casa de mirosul placut al florilor si al vaniliei dulci.









Am mai observat ca parca hainele nu sunt la fel de imbotite cand le scot din masina de spalat si parca nu se electrizeaza asa de rau, mai ales ca iarna port des ciorapi.


In privinta rezistentei tesaturilor nu ma pot pronunta dupa o perioada asa scurta de timp, dar vom vedea, deoarece pana voi termina cele 2 sticle de balsam cred ca voi putea sa imi fac o opinie si in legatura cu acest aspect.


Ce mi-a mai placut este faptul ca sticlele sunt colorate si iti atrag automat privirea, chiar si la raft intre multitudinea de produse, ies in evidenta.



Voi ati incercat noile arome? Cum vi se par?


#BuzzLenorMoods, #LenorBalsam, #BuzzLenorBalsam






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Milka aniverseaza 120 de ani!

Campania Fa Island Vibes de la Buzztore!