Campanie Dailies din partea trender.ro

Am avut norocul sa fiu aleasa de trender pentru a testa lentilele de contact DAILIES AquaComfort Plus.
AM primit saptamana trecuta kit-ul care continea:  
  • Câte 10 lentile DAILIES AquaComfort Plus (5+5) 
  • Ghid purtător 
  • 10 flyere DAILIES pentru prietenii voştri 
  • Alte materiale DAILIES 
  • 1 breloc 
  • Surpriza 
surpriza era o borsetuta albastra foarte draguta si mai ales foarte incapatoare (am testat-o week-end-ul acesta cand am indesat in ele o gramada de cosmetice). Brelocul este absolut adorabil. L-am si botezat "ochiosul". :)
Prima experienta a fost "lina" si fara probleme. A fost nevoie de cateva incercari pentru a le aplica, dar apoi m-am simtit grozav, nici o jena sau alte neplaceri.
Am urmat instuctiunile primite de la Dailies si trender, pe care vi le las si voua ca ghidaj:

  • Este esenţial să vă spălaţi bine mâinile şi să le ştergeţi cu un prosop care nu lasă scame ÎNAINTE de a atinge lentilele, oricând le folosiţi.
  • Verificaţi ca lentilele să fie cu partea corectă în sus şi să nu fie deteriorate înainte de a le aplica.
  • Atenţie dacă folosiţi produse cosmetice! Lentilele trebuie aplicate ÎNAINTE de machiaj şi scoase ÎNAINTE de a vă demachia.
  • în prima zi, păstraţi-le pe ochi doar câteva ore şi solicitaţi "ponturi" pentru a fi scoase cu uşurinţă. În mod normal, durează câteva secunde 
  • NU folosiţi unghiile, penseta sau alt obiect pentru a scoate lentilele!
  • DAILIES sunt lentile pentru o zi. NU dormiţi cu ele pe ochi şi NU le refolosiţi!
  • Personalul din optici vă poate furniza orice informaţii sau recomandări. Nu ezitaţi să întrebaţi.

Daca e cineva interesat de mai multe informatii, nu ezitati sa ma intrebati!





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Milka aniverseaza 120 de ani!

Campanie de testare Lenor Moods de la Buzzstore

Campania Fa Island Vibes de la Buzztore!