Experienta neasteptata

Zilele acestea am avut o experienta neasteptata: deoarece am fost aleasa de trender pentru a participa la campania Dailies, am fost rugata sa prezint produsul si altor persoane si sa le ofer posibilitatea de a proba gratuit lentilele de contact Dailies.Si spre surprinderea mea, multa lume a fost de accord sa le  prezint lentilele dar cand a venit vorba de a le testa, am intampinat o multime de refuzuri, chiar daca este gratuita testarea lentilelor.
DE CE?
Din pacate pt Dailies, motivul principal este experienta neplacuta avuta in trecut cu alte lentile.Degeaba le explicam ca nu sunt la fel, nu sunt rigide, si ca le-am testat eu insami si mi s-au parut foarte ok, experientele "negative" avute cu primele lentile de contact aparute pe piata par sa fie mai puternice decat dorinta de a testa ceva gratuit.

Le sfatuiesc pe fetele care au avut experiente neplacute in trecut sa nu renunte sa incerce ceva nou, deoarece pot avea surpriza placuta de a descoperi ca acest produs era exact ceeea ce is doreau de ani de zile.

Eu personal sunt incantata de ele, desi inca ma chinui un pic cu aplicarea lor, dar pt mine a fost o experienta placuta pe care doresc sa o repet!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Milka aniverseaza 120 de ani!

Campanie de testare Lenor Moods de la Buzzstore

Campania Fa Island Vibes de la Buzztore!