Piatra de alaun

Am decis sa incerc si acest "deodorant" deoarece ma confrunt cu niste probleme legate de transpiratie.
Am cautat pe net, am gasit un  site de unde sa comand, am citit instructiuni, review-uri, ingrediente  si am  comandat.Am comandat de pe http://eco-baby.ro/Produse_pentru_Mamici/Piatra_de_alaun/id-8da02d4c5eb1400e39bc779f919ba9f7.html


 asa arata produsul. doar ca vine ambalat intr-o folie pe care scrie ingredientele.


Ce este piatra de alaun?







Piatra de alaun este formata din saruri minerale extrase din cariere. Fara clorhidrat de aluminiu(considerat ca fiind una din cauzele cancerului mamar) si fara amoniu.
Piatra de alaun are efecte astrigente recunoscute de mii de ani. Regleaza secretiile, neutralizeaza mirosurile de transpiratie lasând pielea sa respire si potoleste arsurile cauzate de lama de ras.
Datorita actiunii sale de inchidere a porilor se foloseste pentru micile taieturi si mai ales dupa epilare.
Piatra de alaun nu irita pielea, nu se lipeste si nu lasa nici o urma pe imbracaminte.

Se foloseste deasemenea pentru tratamentul acneei, pentru uscarea aftelor, pentru a calma piscaturile insectelor, încetineste cresterea parului dupa epilare.
Este foarte bine tolerata chiar si de pielea cea mai sensibila.

Longevitatea sa de mai bine de câteva luni face ca acest produs sa fie o achizitie economica.

UTILIZARE: Umeziti piatra si frecati-o pe piele. Refaceti acest gest de 3-4 ori. O pelicula invizibila se depune pe piele, rezultata din topirea sarurilor.
Ofera protectie eficace timp de 24 de ore. Clatiti piatra si pastrati-o la loc uscat, putând fi utilizata timp indelungat(aproximativ 6 luni).

Cub 110g

Compozitie: Potassium alun
 


De saptamana viitoare ma apuc sa o testez, si voi reveni cu un review. Voi ati incercat?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Milka aniverseaza 120 de ani!

Campanie de testare Lenor Moods de la Buzzstore

Campania Fa Island Vibes de la Buzztore!