Shopping Haul!

 RO: Saptamana trecuta am fost foarte ocupata, am  iesit de ziua mea cu  prietenii, apoi mai nou m-am inscris la scoala de soferi, si pe langa acestea a inceput scoala si deci am reluat orele in particular (dau ore de engleza). Dar mi-am facut printre picaturi timp de un pic de shopping... si iata cu ce m-am ales...

  acest gen de maieuri...imi plac foarte mult...


 si nu m-am rabdat si mi-am luat pe trei culori... :P


 asa arata din fata...

si asa din spate...le port cu o bustiera...

 apoi am mai luat un maieu care am de gand sa il port la colanti:

  o fusta cu imprimeu si banda elastica:
  si o alta care se poarta cu talie inalta... dar care din pacate mie nu imi sta bine. si pe care doresc sa o vand cuiva care poate o vrea.Am purtat-o o singura data si are doar un mic defect, care se vede in poza urmatoare, o indoitura de-a lungul elasticului unde statea indoita cand stateam pe scaun.


plus de ziua mea am primit de la iubit o pereche de botine pe care le ador...


Am adunat cateva hainute saptamana asta.Promit saptamana viitoare voi fi cuminte!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Milka aniverseaza 120 de ani!

Campanie de testare Lenor Moods de la Buzzstore

Campania Fa Island Vibes de la Buzztore!