Tratament Vichy part 2

Uite ce repede a trecut si a doua saptamana. Am folosit in continuare cu sfintenie tratamentul, si drept urmare am tras urmatoarele concluzii:
- de cand folosesc zilnic tratamentul durata dintre perioadele de spalare a parului s-a marit cu pana la 2 zile, eu avand un par cu tendinte de ingrasare la radacina.Acest lucru m-a facut extrem de fericita.
- cantitatea de par care ramane pe perie s-a redus considerabil
- cantitatea de par care imi cade dupa spalare, uscare, intins s-a redus si aceasta considerabil.

ca exemplu iata 2 poze cu "gramajoara de par": una de la inceputul tratamentului si una de saptamana aceasta.


inainte





 dupa


Un alt plus, am observat ca dupa masajul scalpului, dorm mai linistita... nu ca ar avea vreo legatura cu tratamentul, dar daca nu il faceam poate nu realizam acest lucru.


A mai facut cineva tratamentul?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Milka aniverseaza 120 de ani!

Campanie de testare Lenor Moods de la Buzzstore

Campania Fa Island Vibes de la Buzztore!