Tratament Vichy

Sunt una din norocoasele alese de trender.ro pentru a testa tratamentul intensiv impotriva caderii parului Vichy Dercos Aminexil Pro.

Ce spune tratamentul?
"
Tratament intensiv cu tripla actiune impotriva caderii parului.
-72% fire de par cazute1
Eficacitate dovedita sub control dermatologic, in spital.
Primele efecte vizibile dupa 2 saptamani de tratament."

Substante active: 

O noua formula, mai puternica, pentru a lupta impotriva tuturor cauzelor caderii parului:

ARGININA stimuleaza microcirculatia favorizĺnd aportul de nutrienti esentiali cresterii bulbului. Acest ingredient se regaseste in keratina (proteina esentiala din compozitia parului) dar nu poate fi sintetizat de organismul uman, motiv pentru care acesta trebuie
furnizat bulbului dintr-o sursa externa.

AMINEXIL® 1,5% se opune rigidizarii colagenului pentru a conserva supletea si elasticitatea tesuturilor care inconjoara radacina si pentru a-i permite acesteia si se fixeze mai puternic in pielea capului. Molecula brevetata cu eficacitate dovedita impotriva
placebo.2

SP94™ 0,1% accelereaza reconstructia fibrei capilare. Captat de radacina, acesta se transforma in elemente constitutive ale fibrei capilare pentru a construi din interior fire puternice si rezistente. Imbogatit cu vitaminele PP&B6 pentru un par stralucitor si plin de vitalitate.



Cutia contine 18 fiole de 6ml fiecare si instructiunile de folosire.







Iata ca a trecut si prima saptamana de cand am inceput sa folosesc tratamentul vichy.

Am ales sa incep tratamentul imediat dupa ce m-am spalat pe cap. am strans parul care mi-a cazut  intr-o gramajoara si am facut o poza pt a vedea evolutia caderii parului.


apoi am folosit fiola dupa cum scria in instructiuni. prima data nu am reusit sa perforez cum trebuie fiola, si m-am chinuit un pic sa scot produsul, mai apoi "m-am luminat" si am reusit sa aplic produsul.
Mirosul mi se pare foarte placut, iar aplicarea extrem de usoara, acum ca stiu cum sa pun aplicatorul.
in rest m-am spalat doar 1 data pe cap de cand folosesc tratamentul si nu pot  sa ma pronunt daca gramajoara de par este mai mica decat data trecuta, dar o sa va tin la curent.

multumesc pt ocazia de a testa tratamentul.
Mai tasteaza cineva produsul?

Comentarii

  1. Buna...din pacate eu nu testez produsul, dar as vrea sa il cumpar...l-am gasit intr-o farmacie online, adica aici http://www.sanafarm.ro/dercos-aminexil-sp94-tratament-femei-1812-fiole-gratis-p-4011.html dar am doua intrebari care ma cam framanta: 1.functioneaza? si 2. il pot gasi in alta parte mai ieftin?daca ma poti ajuta cu aceste intrebari ti-as fi recunoscatoare, pana atunci..spor si succes cu tratamentul:*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anca Constantin

    pe mine m-a ajutat, acum sincer nu stiu daca la toata lumea functioneaza sau nu.
    despre pret pot sa-ti zic ca chiar zilele trecute am vazut din tramvai la o farmacie city pharma si acolo au un pachet special cu 6 fiole si sampon impotriva caderii parului la 100ml la pretul de 42.56 ron. poate ar trebui sa incerci o cutie de test inainte sa dai bani pe cutia mare care mi-ai aratat-o pe sanafarm. iti las sii un link, reclama o vezi in partea dreapta http://www.citypharma.ro/. sper ca ti-am fost de ajutor.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Milka aniverseaza 120 de ani!

Campanie de testare Lenor Moods de la Buzzstore

Campania Fa Island Vibes de la Buzztore!