Efecte tratament intensiv Vichy!

 
 
Am terminat tratamentul primit, si am observat ca per total cantitatea de par care imi cade acum e cu mult mai mica decat la inceput.La fel si la periajul zilnic, am observat mult mai putine fire de par pe perie. Chiar daca am terminat tratamentul de ceva vreme, efectele persista. De asemenea dupa postarile facute pe blog, unele persoane s-au aratat interesate de mai multe informatii legate de acest tratament.
Sper ca efectele sa ramana mai departe la fel! Dar probabil am sa revin cu noutati legate de subiect!
A mai testat cineva tratamentul? 


PS: exista 2 promotii la acest tratament:
- 2 LUNI DE TRATAMENT IMPOTRIVA CADERII PARULUI: 10 FIOLE CADOU la 170 ron
(Achizitionand pachetul de 30 fiole pentru un tratament complet de 2 luni1 platesti mai putin, 10 fiole find CADOU.)
- 2 SAPTAMANI DE CURA COMPLETA IMPOTRIVA CADERII PARULUI LA PRET SPECIAL - 52 ron
(Pachetul contine: 6 fiole DERCOS AMINEXIL PRO + Sampon Energizant
DERCOS, complementul ideal pentru tratamentul importriva caderii parului

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Milka aniverseaza 120 de ani!

Campanie de testare Lenor Moods de la Buzzstore

Campania Fa Island Vibes de la Buzztore!