Experienta Normaderm!

Am testat scrubul exfoliant de curatare:
Am testat acest produs ca pe o masca. Am intins tot pliculetul pe fata, masand ca sa beneficiez si de scrubul inclus.Am lasat masca sa actioneze 5 minute si cand am simtit ca strange am spalat-o de pe fata. Ce am observat? tenul era mai luminos, mai catifelat si dimineata cand de obicei ma trezeam cu el uns, acesta era uscat.super!

Apoi am testat crema triactiva:
Am folosit crema intr-o seara, si imediat am simtiti cum intra in piele si o lasa foarte fina.Ddimineata am observat ca tenul mi-e la fel de catifelat si ca cosurile de pe fata nu mai erau la fel de rosii.
 Per ansamblu, mi-au placut produsele primite, mai ales scrubul care il pot folosi si ca masca. Voi ati incercat pprodusele?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Milka aniverseaza 120 de ani!

Campanie de testare Lenor Moods de la Buzzstore

Campania Fa Island Vibes de la Buzztore!