sâmbătă, 3 decembrie 2011

Saptamana nr 2 cu Revicel

Am revenit sa va vorbesc de Revicel! iata ca a trecut o saptamana de cand folosesc crema si am decis sa mai postez inca o poza cu "vedeta" adica celulita mea.

Imi pare foarte rau ca nu am o camera mai performanta care sa arate mai clar stadiul in care e celulita, pt ca pielea nu e chiar asa de neteda pe cum pare in aceasta poza.
Dar din cate am putut observa exista o imbunatatire in aspectul de "portocala". Plus ca pielea ramane incredibil de fina. De asemenea ador ca intra atat de repede in piele si nu trebuie sa o masej la nesfarsit cum se intampla in cazul altor creme.
Si m-am obisnuit sa nu ma mai frec la ochi dupa ce ma dau cu crema chiar daca m-am spalat pe maini, trebuie sa treaca cateva ore pana sa pot sa fac asa ceva.
Voi cum stati cu testatul?

6 comentarii:

  1. Ca prima impresie tot ce pot spune este ca ma inteapa pielea ingrozitor si la fel m-am scarpinat la ochi fara sa imi dau seama intr-o seara dupa ce am folosit crema si ma usturat ingrozitor.Concluzie nu trag, astept sa mai treaca ceva timp

    RăspundețiȘtergere
  2. spune-mi si mie te rog cum ai pus butonul de reply la comentarii :) ms

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cristina am urmat pasii de aici http://www.spiceupyourblog.com/2010/10/add-reply-button-to-blogger-comments.html
    sau http://www.blogger.webaholic.co.in/2011/07/add-reply-button-to-blogger-comments.html
    nu mai tin minte care l-am folosit exact dar anunta-ma daca ai reusit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc :) Am reusit. Aaaa...si cred ca imi iau si eu crema aticelulitica :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Saptamana asta postez si eu update-ul! Oricum, rezultate se vad ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. mie imi pare ca se vad rezultatele,dupa pozele postate...si eu sunt in cautarea unei creme mai eficiente decat cele pe care le-am folosit pana acum(foarte multe),anticelulitice evident.Azi m-am alaturat si eu echipei trender,mi-ar fi placut sa o incerc si eu si probabil o voi cumpara cand veti termina voi,cele ce o testati,daca voi fi multumita de review-uri.Spor in continuare si jos cu celulita!:))

    RăspundețiȘtergere