Campanie Palette Mousse Color

Am promis sa revin cu noutati dupa ce imi spal parul de cateva ori.
Asa ca, iata ce am observat:
1. la mine nu a curs culoarea de cate ori m-am spalat
2. pana acum aceasta e singura vopsea la care nu mi se vad firele albe la o saptamana dupa vopsire. De obicei, cand ma vopsesc la nici o saptamana imi reapar firele albe. Noroc, ca am multe numai la tample, ca daca ar fi si in varful capului nu stiu ce as face. Cu Palette Mousse Color nu am aceasta problema inca si au trecut deja 2 saptamani. Vom vedea cum se comporta pana la urmatoarea vopsire.
3.in schimb sunt putin suparata deoarece stralucirea parului a disparut. Dupa vopsire era foarte stralucitor, dar dupa 2 saptamani, desi folosesc balsam si masca se pare ca culoarea a devenit mata. Puteti vedea acest lucru in poze. Nu stiu de ce se intampla acest lucru, pt ca nu folosesc produse dure pt spalarea parului.

In rest, sustin tot ce am scris despre acesta vopsea in prima postare: dupa parerea mea are multe puncte pozitive, cel negativ fiind "matifierea" culorii.

Va las cu pozele sa va faceti si voi o parere.


Comentarii

  1. Si eu am patit la fel. Culoarea nu s-a dus, cum mi se intampla de obicei, dar parul e mat si uscat. Varfurile par mult mai afectate decat cand eram blond deschis.

    PS: Nu uita sa te inscrii la giveaway-ul meu: http://kristasbeautytips.blogspot.com/2012/01/kristas-new-year-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Milka aniverseaza 120 de ani!

Campanie de testare Lenor Moods de la Buzzstore

Campania Fa Island Vibes de la Buzztore!