Vreau sa testez!

DE ceva vreme tot citesc pe diferite bloguri despre produsele Anian si m-am decis sa ma interesez si eu despre ele. Si cea mai mare surpriza a fost faptul ca se produc chiar in orasul meu, la cateva strazi distanta.

Am intrat pe site-ul lor si mi-am facut o lista a produselor pe care vreau sa le comand si apoi sa le testez:
1. samponul pt par gras
Sampon Purificator - Ultra stralucitor - pentru par normal spre gras, contine Pro Vitamina B5.
Tratament specific anti-ingrasare. Trateaza si previne ingrasarea parului.
Instrucţiuni de folosire: Aplicaţi pe părul ud, masaţi uşor, apoi clătiţi cu apă din abundenţă.
Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere.
Cantitate: 400 ml.

2. masca de par regeneratoare


Conţine alantoina şi extract din fructe. Protejează părul de şi culoarea de factorii externi, oferă protecţie solară, menţine părul sănătos şi întârzie îmbătrânirea părului. Repara si regenereaza firul de par. Efect imediat.

Instrucţiuni de folosire: Se aplică pe părul proaspăt spălat, pentru efect imediat se recomandă masarea cu un prosop uscat. Nu necesită clătire.

Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere.
Cantitate: 250 ml.

3. keratina lichida
Conţine ingrediente identice cu cele din structura firului de păr, care acţionează cu o intensitate cu atât mai mare cu cât părul este mai deteriorat.
Previne si combate caderea parului:
• Reface parul deteriorat
• Previne si combate matreata
Este o soluţie complexă de tratament şi ingrijire cu efect garantat dacă se aplică periodic şi în mod corect.
Acţiunea Keratinei Lichide ANIAN revitalizează strălucirea mătăsoasă, naturală a părului, revigorându-l şi dându-i volum, astfel încât să arate radios şi sănătos.

Instrucţiuni de folosire: Uscaţi părul cu prosopul după ce a fost spălat şi dat cu balsam. Aplicaţi ANIAN Keratină Lichidă, apoi masaţi uşor şi pieptănaţi.
IMPORTANT: Uscaţi uşor cu uscătorul de păr căldura fiind necesară pentru fixarea ingredientelor active pe păr. Coafaţi ca de obicei.

Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere.
Cantitate: 250 ml.

Datele informative sunt luate de pe site-ul lor:http://www.triodeluxe.ro
Abia astept sa le comand si sa le testez. Voi reveni cu cate un review!

Comentarii

  1. Salut! Mi-am cumparat si eu Anian Keratina Lichida acum vreo 3 ani dar nu l-am folosit mai mult de 3 ori deoarece imi lasa parul lipicios. Probabil are efectul scontat daca il folosesti cu regularitate dar eu chiar nu suportam sa vad cum mi se lipesc firele de par intre ele. :) Tie cum ti-a mers cu el?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. inca nu am apucat sa o testez, pt ca incerc sa-mi termin niste produse. am obiceiul prost de a nu termina produsele incepute si mi-am propus de acum incolo sa le folosesc pana se golesc. cand o voi testa te anunt de rezultate!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Milka aniverseaza 120 de ani!

Campanie de testare Lenor Moods de la Buzzstore

Campania Fa Island Vibes de la Buzztore!