Shopping Haul!

Zilele trecute am facut din nou shopping la greu si doream sa impartasesc cu voi ce mi-am luat.
Sa le luam pe rand:
1. un tricou alb cu tinte Bershka

2. niste cizmulite/botine din piele intoarsa maro Lefties (imi pare rau ca de la blitz nu se vede exact nuanta)


3. un fel de port-fard/ cosmetic bag "Comptoir des Cotoniers", dar eu am luat-o pt a-mi  pune extensiile in el. E mare cam cat un caiet A4, si are buzunare in interior.


5.cizme negre Coolway footwear.


6. un inel


7. un colier

Am cheltuit iar peste buget...dar promit sa incerc sa fiu cuminte pe viitor...Ah pe cine incerc sa mint?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Milka aniverseaza 120 de ani!

Campanie de testare Lenor Moods de la Buzzstore

Campania Fa Island Vibes de la Buzztore!