Milka aniverseaza 120 de ani!

 

Anul acesta Milka sărbătoreşte 120 de ani, si am fost norocoasă să fiu aleasă să sărbătoresc și eu alături de BUZZStore si Milka.

Aniversarea de 120 de ani a ciocolatei tandre este prilejul perfect pentru a accentua filozofia Milka: mai multă tandreţe oferită celor din jur inspiră şi aduce oamenii mai aproape, iar pe fiecare dintre noi ne face mai înţelegători, mai rabdători şi mai generoşi.

Coletul campaniei Milka Anniversary cuprinde 12 produse absolut delicioase:

  • Milka Alpine Milk
  • Milka Dark Milk Alpine Milk
  • Milka Almond
  • Milka Strawberry Cheesecake
  • Milka Oreo White
  • Milka Peanut Caramel
  • Milka Bubbly White
  • Milka Moments Assorted
  • Milka Just for you pralines
  • Milka Choco Crème
  • Milka Brownie
  • Milka Oreo Cookie Sensations
  • Kit Aniversar (Farfurie si rețetă tort aniversar Milka)



Coletul l-am primit la birou, deci repede am gasit persoane dispuse sa se alature campaniei de testare. :)




Intotdeauna am fost fan ciocolata si o data ce am dat de Milka repede a devenit una  din preferatele mele. Pe vremea aceea erau doar cateva arome si combinatii, acum ma vad in dificultate cand trebuie sa aleg una din magazin 😊.

Dintre produsele primite spre testare de la BUZZStore cel mai mult mi-a placut Choco Brownie, e combinatia perfecta dintre o prajitura decadent de ciocolatoasa si aroma fina al ciocolatei Milka. Plus unde mai pui si faptul ca merge de minune langa cafea +1 punct la mine din acest motiv. 😃


Dar nu a fost singura preferata. 
Un produs pe care nu il vazusem pana sa primesc coletul de la BUZZStore si Milka.
Un biscuite delicios, umplut cu o crema de lapte cu oreo. Combinatia perfecta: crocant la exterior, cremos la interior.


O alta combinatie inedita a fost Ciocolata Milka Strawberry Cheesecake 300g.
 


Am fost placut surprinsa de combinatia de gust al acestei ciocolate. De mult nu am mai gustat o ciocolata care sa aiba gem in compozitie. Ii da un aer fresh de vara. si sa nu uit de dimensiunea generoasa!

Dar pentru ca tin totusi un pic la silueta mea, nu am mancat inca toata ciocolata primita asa ca ma mai asteapta cateva sa le testez. Asa ca va las cu pozele produselor primite, poate va tenteaza ceva bun si dulce!








Care e preferata voastra? #buzzMilka

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Campanie de testare Lenor Moods de la Buzzstore

Campania Fa Island Vibes de la Buzztore!